Eu son a folla do castiñeiro,

o berce da candea,

no predio da avoa,

no souto da aldea.

Eu son a súa dentada,

o abano da milfollas,

                            un pouco máis arriba do chan,

que espanta do ar, as ondas.

Eu son a folla do amieiro,

                            látego feble da auga

que bate verbas na gorxa,

                            mentres se afunde no lameiro.

                            Eu son meigallo,

feitizo que no ventre rebule.

Píntega, flor da carqueixa,

                            folla do loureiro,

espiña da roseira.

                            Eu son folla da maceira,

do limoeiro, do pirixel,

                            sangue verde do romeu,

riles da cerdeira,

que mexa para si mesma.


                                                                                                     Ao grupo do taller TeatroVida, COTSG 2023