Envío (de aninovo)

"A ti Gabriel Aresti, palabra bascongada,
confío esa Galicia ahí emigrada.

Que teño a espranza por norte.
A ti, Gabriel Aresti, pedra e canto,
confío esa Galicia: loito e pranto.

Que teño a espranza por norte. 
A tí, Gabriel Aresti, lume e máis amor,
confío ese pobo meu traballador.

Que teño a espranza por norte. 
A tí, Gabriel Aresti e o pobo bascongado
confío o pobo meu, ahí emigrado.

Que teño a espranza por norte. 
A tí, Gabriel Aresti, na branca escuma mareira,
mándoche un cantar, que di testa maneira:

¡Con boa ou cativa sorte 
eu teño a espranza por norte!" 

Nondik ere datorren geroa
Itxaropena da gure hegoa.


De Manuel María (2016, Letras Galegas) a Gabriel Aresti (2015, vai 40 anos)


Esanen dute
hau
poesia
eztela,
baina nik
esanen diet
poesia
mailu bat
dela.

G. A.