IT



[<><>I<>S<>T<>M<>O<><>][<>P<>Ú<>B<>I<>C<>O<><>]
-_-_-_-_-[<><>P<>O<>R<>T<>O<><>]-_-_-_-_-_
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
-_-_-_-_-_-<>P<>A<>R<>A<>_-_-_-_-_-_
-_-_-_-_-_-_-_-
-_<>U<>N<>_-
-_-_-_-
-_-_
-_-_
-_-_
-_-_
-_-_
-_-_
[<><>N<>A<>U<>F<>R<>A<>X<>I<>O<><>
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

-Mencía se pode ser, grazas...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

TERRA DA FRATERNIDADE: Homenaxe a Zeca Afonso (nota: comeza no minuto 28)

Loading...
E dixo:

-A unidade emotiva consíguese no conto pola ousesión do que ten de sobrevivir
-O remate ha de te-la virtú de faguer simultáneas no esprito as imaxes que foron sucesivas
-A presenza do remate debe estar atafegada, pero latexando con forte resonancia en tódolos currunchos do relato
-O remate é unha imaxe que fai estoupalo conto nas verbas derradeiras, despois de inzalo poderosamente
-O conto é unha pelica na que se sinte o pulso dunha imaxe contida
-O conto é o remuiño que fan arredor dunha lámpada moitas bolboretas, todas mergulladas na mesma luz

O Dieste

-Vai indo, non si?

A Nena